13 d’abril, 2009

A l’altra punta-2. Que lluny queden les noticies!

No és només la distància, és la disposició mental. Remodelació del Govern. Em fa mandra llegir els diaris i escoltar o mirar els noticiaris per veure i sentir les obvietats, vaguetats i llocs comuns amb que es jutjarà la decisió del President, la seva oportunitat, el seu encert, i el que deuen dir els i dels acomiadats i anomenats.

De fet ni compro el diari, em limito a agafar-ne un de l’hotel i donar-hi un cop d’ull no fos cas que se m’estronqués la tranquil·litat.

-“Hola. Sóc de la ComRàdio, del programa d’en Miravitlles. Podries venir aquest vespre a participar a la tertúlia?”

No deuen trobar a ningú dels meus per anar-hi ja que deu fer un parell d’anys que em tenen oblidat.

-“Ho sento, estic passejant per Ubrique, a l’altra punta.”

-“Oh, perdona. Bones vacances!”
----------

-“Hola Manel, sóc en Carlos. Era per dir-te si vols acompanyar-nos demà amb els Armats

-“No puc, estic al Puerto de Santa María davant un plat de gambes que fan molt bona cara”

-“Res, res. Quina enveja!”
-----------

-“Hola. Sóc l’Oriol de l’ACN. Què en penses de que en David Vegara plegui?”

-“Ah!, en David plega? Doncs no en sé res. Estic arran de la platja de Chipiona. I a més, fa mesos que no parlo amb ell, per tant no sé res de res. Ho sento”

-“Doncs que vagi bé!”

Això fins el dijous. Aquí ja és festa, allà encara no. Suposo que ara afluixarà la febre mediàtica que els ha provocat la remodelació del Govern. Enguany la Passió per en Solbes i companyia. Sort que desprès ve la Resurrecció!

La setmana que ve, dimarts 14, ja ens ho explicaran. Hi ha reunió extraordinària del GPS, convocada des de fa dies, on vindrà el President. Ja serà dimarts de Pasqua.

Jerez de la Frontera, 9 d’abril.

-“Hola, avui en Josep M. Cano fa programa a la COM. Et vindria bé que et truquem per comentar el canvi de Govern?”

-“Estic sortint d’excursió cap a
Tarifa. No em ve massa bé”

-“Perdona, ja et trucarem dilluns que ve!”


(En Peridís ho borda. El País, 12 d’abril)