17 de juliol, 2007

Imatges d'estiu: can Marot.

El butlletí del Museu del Gènere de Punt que edita la fundació Vilaseca en el seu darrer número de juny, el 20, inclou un article sobre la Societat Anònima Clement Marot. La seva fàbrica, al carrer Prat de la Riba, tocant a l’escorxador, va ser una de les principals del ram de l’aigua, així eren coneguts els tints, de la nostra ciutat.

El meu pare hi va treballar trenta anys, del 1945 al 1975, fins que es va jubilar. De petit vaig córrer molt per les seves amples instal·lacions, i el meu germà Jaume hi va començar la seva vida laboral.

El article s’il·lustra amb una foto de l’any 48, en la que a la darrera fila amb corbata i ulleres hi surt el meu pare.


Mataró, 17 de juliol.

1 comentari:

coquelindus ha dit...

Tinc exactament la mateixa foto! el meu besavi, el Ricardo Moragull és el tercer de la primera fila amb ulleres.