20 d’octubre, 2005

El tema d'actualitat


Romeu en "El País" 20-10-05

2 comentaris:

Pedro ha dit...

Mataró, Barcelona, Spain. Vaja vaja, i Catalunya no existeix per a vostè?

Manuel Mas i Estela ha dit...

1.No he dit enlloc que el que posi Catalunya és nacionalista, i en tot cas, si ho és allà ell. És tan respectable ser-ho com no ser-ho. Si vaig posar Spain és perquè el blogger m’ho va demanar i no em vaig molestar en buscar res més.
2.La realitat, i ja sé que a alguns no els agrada, és que visc, vivim, en una unitat administrativa que es diu Espanya, i això no té res a veure amb ser o no ser nacionalista espanyol.
3.Posant aquest acudit no faig ni deixo de fer res al President del meu Partit. En tot cas constato que també n’hi ha d’altres que constaten el que pensem molts. I en aquest cas tampoc té res a veure amb el nacionalisme.