18 de gener, 2007

Drama.

Drama, fragilitat, angoixa, …

L’ordinador m’ha fet figa. Després d’un petit retoc tècnic per afegir-hi unes millors entrades pels ports USB quan el vaig tornar a posar en marxa no vaig aconseguir-ho. Què li passa? No ho sé.
Apa, de nou cap a la botiga. “No pateixis, deu ser un petit problema que resoldrem en un no res”.

“Bé, l’hem hagut d’enviar a Barcelona a veure què li passa” Ai, ai, ai,… Suors fredes em venen de pensar que pot haver-se perdut tot el que hi tinc.

“Però no tenies copies de seguretat?” No, no les tenia. Sempre dient que les tenia que fer però sempre deixant-ho per més endavant. Bé, esperaré amb l’ai al cor què passa en els propers dies. Tindré bones noticies, o per el contrari ho hauré perdut tot? Jo, quina angoixa.

Mataró, 18 de gener.

5 comentaris:

Laia Gomis ha dit...

Entenc perfectament aquesta sensació d'incertesa en la qual et trobes perquè els ordinadors s'han convertit en una eina indispensable pel desenvolupament del nostre dia a dia i mai pensem que hi cap la possibilitat que un dia quan l'engeguem no obeeixi a les nostres ordres. Aleshores què fem??? Tots els nostres arxius, documents i imatges que emmagatzemem per costum en un tres i no res desapareixen com el fum...

He viscut aquesta experiència, tot i que em considero una afortunada perquè no vaig perdre la totalitat de la informació i durant els primers mesos feia còpia de seguretat de tot però passat el temps... te n'oblides tot i que ara m'has tornat a fer pensar!

Daniel Isaac ha dit...

..tenía un registro de datos, un historial de trabajo, un seguimiento de incidencias algo complejo( tabla dinámica mediante )...De todo un año y medio...y se esfumó!...

No es por ser alarmista, pero las tecnologías nos la tienen jurada!

SAludos!

Núria Aguilar ha dit...

Uff! Quin estrès!!
Mira, segurament ho recuperaràs i sinó, és igual.
La vida la portem dins nostre no fora. Potser és l'oportunitat de començar de nou, sense tantes maletes.
(Jo sóc de les que faig còpìes de seguretat cada setmana!!)
Que tinguis sort.

Pep MOLSOSA ha dit...

No parlis de drama, de moment és angoixa !
Si es tracta de problemes de conexions, o del sistema, al disc dur no li hauria de passar rés !
Vetlla per que te'l toqui un tècnic de confiança !
... i jo passo ara mateix a fer còpia de seguretat del meu portàtil sobre l'ordinador fix de la Montse !
Gràcies quand même !

manuel mas ha dit...

Gràcies a tots per la vostra solidaritat cybernètica.