15 de febrer, 2006

SEAT esmena (en part) el seu anunci del Ibiza.

L’altra dia vaig tornar a veure a la tele l’anunci del SEAT Ibiza.

Respecte al que va sortir temps enrere hi han variacions substancials. Ara, en Pedro és (s’entén que és) un músic que toca a l’estiu i composa al hivern, i per tant l’hi va bé no començar a pagar el seu cotxe fins l’estiu que ve, en el que se suposa que rendibilitzarà el seu treball. Això no té res a veure amb la faula de la cigala i la formiga, això forma part de la forma de treball de forca gent avui en dia i no hi ha res a dir. (D’acord doncs, amb la crítica que em feia l'Aleix Bou). Sembla, doncs, que els de marketing de SEAT han vist la pífia que van fer amb el primer anunci i ara l’han corregit. Cal esperar que d’altres pífies que han fet, molt més importants, també es corregeixin.

Llàstima, però, que en la pàgina web de SEAT encara és manté el filmet inicial, amb el mateix títol i el mateix contingut, on en Juan s’esforça, treballa, progressa i en Pedro no fa res, sols toca la guitarra com a distracció, jeu, passa,... i al final aconsegueixen anar amb el mateix cotxe que l'altre amb el que es creuen a la carretera.
Madrid, 15 de febrer.