07 d’abril, 2006

Ple a les vuit del matí.

Avui el Ple del Congrés ha arrencat a les vuit del matí. Ja vaig explicar la causa. M’he negat anar-hi. No perquè em fes res llevar-me més aviat. A aquesta hora ja estic dempeus, faltaria més. Al continuar la sessió, s’hi tractava el retorn del Senat de la Llei de “Tropa y marinería”, que és un tema molt important i àdhuc apassionant, però no és un tema meu. I cal tornar a explicar com es treballa al Congrés en lloc de fer “numerets” mediàtics. La queixa de l’absència generalitzada dels Diputats/des en el Ple és ben comprensible si no és vol entendre el mètode de treball de la Cambra.

A tall d’exemple, el que exposo al final de l’anterior entrada és una mostra de que no és el mateix treballar que fer feina.

Per cert, ahir al vespre no vaig poder anar a la presentació del segon volum de les memòries de l’Alfonso Guerra, que m’hagués agradat, ja que era dels comptats (amb els dits de les mans) que encara romania al Ple ja que es debatia una interpel·lació a la Ministra de Medi Ambient, i jo pertanyo a aquesta Comissió. El President de la Cambra be prou que en va poder fer la presentació del llibre. Cal explicar-ho, també.

Madrid, 6 d’abril.