21 de desembre, 2005

Jornades ciclistes parlamentaries

A començaments de l'estiu passat, quant es va acabar el període de sessions, es van celebrar les 12 jornades ciclistes parlamentaries. Jo hi vaig participar per primera vegada. Van ser cinc dies de esbarjo, esport i companyonia entre diputats/des i senadors/es de tots colors per terres de Cantàbria. Fèiem uns 60 Km. cada dia pel matí amb algunes parades per avituallament (?) i aprofitàvem la tarda per reposar i visitar el que els Alcaldes que ens hostatjaven volien ensenyar-nos.


Ara, quasi bé mig any després, els organitzadors han aconseguit fer-nos arribar en suport digital les fotografies, tot un munt, que es van fer i que seran un bon record d’aquelles jornades.

M’ho vaig passar bé, sort que havia fer una certa preparació sortint cada diumenge per les carreteres properes a casa, i si vull repetir l’any que ve hauré de tornar a fer-la, ja que per una causa o altra tinc una mica descuidat l’esport, i em convé per la salut física i mental.

Madrid, 20 de desembre.