17 de setembre, 2005

Ironies de la vida

De retorn a casa, després dels dies de la feina a Madrid, obro la correspondència rebuda. Hi ha una carta de l’Òmnium en la que em presenten el nou carnet de l’entitat i em lliuren el meu. Aquesta carta es deu haver creuat amb la meva que els vaig enviar donant-me de baixa de l’entitat; http://manelmas.blogspot.com/2005/09/11-de-setembre-2.html.

Per cert, que hi fa aquí “La Caixa”? Potser els del departament de marketing s’ho facin mirar. Després no son d’estranyar les furibundes reaccions de la “caverna” a Madrid quan es fa una OPA. Sr. Fornesa, no em dirà que igual tenen raó? Si, ja sé que els botiguers han d’estar a bones amb tots els clients, però l‘ambigüitat té els seus costos.

6 comentaris:

Joan Safont ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Joan Safont ha dit...

Manel, modestament et diria que seria millor que et dirigissis a Òmnium Cultural de Mataró, ja que es tracta d'una entitat descentralitzada, com deuries comprovar en presidir alguns dels actes que feiem conjuntament els d'Òmnium (aquesta perillosa entitat separatista) i l'Ajuntament de Mataró. La veritat em sembla que el comentari sobre la caverna, la caixa i l`ÒC sobra, perquè si no podrem pensar que els aires de Madrid no senten tant bé com esperàvem. Potser que també estaria bé que donessis la teva (veritable) opinió sobre alguns temes, com el de l'OPA per exemple...
Si vols ja et tramitaré la baixa, com a membre de la Junta d'Òmnium que sóc.
Joan Safont

Manuel Mas i Estela ha dit...

Benvolgut Joan:
Ho lamento, però la carta amb el carnet no me la va enviar la Mercé Colomer sinó en Jordi Porta. Pot ser una entitat descentralitzada, però fins un punt.
No dic enlloc, ho dius tu, que és una entitat perillosament separatista. Penso que defensa unes idees que en democràcia són tan legítimes com qualsevol altres, com les meves per exemple que són diferents, per això em vaig rendir a l’evidència que jo no hi feia res en ella.
Respecte a Madrid, hi tindries que viure i veuries quin pa s’hi dona. Llavors comprendries que especialment amb el poder, que són les ”peles”, no val a jugar-hi.

Joan Safont ha dit...

Si faig aquesta ironia sobre l'entitat separatista perillosa és degut al comentari que fas "Després no son d’estranyar les furibundes reaccions de la “caverna” a Madrid quan es fa una OPA. Sr. Fornesa, no em dirà que igual tenen raó?" Dòna a entendre que per a la Caixa tenir relació amb Òmnium és quelcom perillós, que siguin allò de males companyies que li provoqui una mala imatge. Suposo que aviat rebrem el correu de Barcelona que ens informarà de la teva petició.
De veres que em sap greu que t'en donis de baixa, crec que si som pocs i a més dividits malament rai. Sincerament em sap greu.

Manuel Mas i Estela ha dit...

Joan:
1. Imagina-ho: Taula de redacció, per ex., de la COPE: l’anunci de les 11 raons de l’Ómnium, al costat el carnet amb l’estrella de La Caixa, i a més l’OPA de Gas Natural. A desbarrar!! I els taxistes amb el dial de la COPE. (faig una descripció, no una valoració)
2. A mi també em sap greu pensar que la defensa de la llengua i la cultura catalanes sols es poden fer des de una posició política i que d’altres no hi tenim espai.
3. Malgrat tot, a la teva disposició per parlar-ne quant i a on vulguis.
Cordialment

Joan Safont ha dit...

Recullo el guà. Quedem un dia i en parlem. De pas m'expliques alguna aventura de Madrid.
Cordialment.