Avui un nou diari al quiosc. Si quasi bé no m’acabo l'habitual veurem si tindré temps de fer-me una idea del nou producte.
Això si, amb la seva compra m’han regalat una pel·lícula (i diu que demà una altra). El cap de setmana hauré de decidir si amb el diari, ja de per si engreixat amb suplements diversos, compro el diccionari, el curs d’anglès, la guia de Catalunya, la historia d’Espanya, els coberts d’en Mariscal, els plats de disseny, la millor educació del món, els discs d’en Llach o els de la nova cançó...
“Ningú no sap el que compra, ningú no sap el que ven”
Això si, amb la seva compra m’han regalat una pel·lícula (i diu que demà una altra). El cap de setmana hauré de decidir si amb el diari, ja de per si engreixat amb suplements diversos, compro el diccionari, el curs d’anglès, la guia de Catalunya, la historia d’Espanya, els coberts d’en Mariscal, els plats de disseny, la millor educació del món, els discs d’en Llach o els de la nova cançó...
“Ningú no sap el que compra, ningú no sap el que ven”
Madrid, 26 de setembre.
1 comentari:
Fa un temps els ingressos dels diaris eren:50% preu i 50% publicitat.Ara diaris com el Pais tenen ja un 33% pel preu,33% per la publicitat i un 33% per la venta de productes i serveis.El diari es un canal amb una capilaritat molt alta i amb una presencia diaria.Això anirà a mes !!
Publica un comentari a l'entrada