Tot i tothom comença a apuntar que hi ha indicis de que hem tocat fons en la davallada de l’evolució del P.I.B., en la crisi. No vol dir que ja anem bé, sinó que –sembla- que no continuarem pitjor.
La dada de les vendes d’automòbils del passat setembre registrada per l’ANFAC, sembla ser un d’aquests indicis (evidentment estimulada pels ajuts públics)
La dada de les vendes d’automòbils del passat setembre registrada per l’ANFAC, sembla ser un d’aquests indicis (evidentment estimulada pels ajuts públics)
Continuant l’elaboració i presentació que vaig fer el mes de maig es veu no es confirmen les projeccions més pessimistes i s’observa que la tendència a la baixa s’esmorteix. Esperem la continuïtat i una certa, malgrat sigui lleugera, remuntada. La xifra total continua sent baixa respecte a la de temps enrere (890.000 vehicles/any), encara que potser ens hi hem d’anar acostumant.
S’ha fet tot l’ajustament corresponent a l’oferta en aquest sector d’activitat? O, encara queda per fer? La SEAT va anunciar fa poc que deixava de fer el TOLEDO (per cert, no he sabut veure encara cap EXEO). Ara és la PSA-Citroën que anuncia el mateix amb el C-2 i el 1007. Què passarà amb Figueruelas? Crec que això tot just comença.
Mataró, 2 d’octubre.
S’ha fet tot l’ajustament corresponent a l’oferta en aquest sector d’activitat? O, encara queda per fer? La SEAT va anunciar fa poc que deixava de fer el TOLEDO (per cert, no he sabut veure encara cap EXEO). Ara és la PSA-Citroën que anuncia el mateix amb el C-2 i el 1007. Què passarà amb Figueruelas? Crec que això tot just comença.
Mataró, 2 d’octubre.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada