08 d’octubre, 2007

Pressupost '08. Excuses.

Tinc dubtes sobre la utilitat de l’explicació que ha acabat de penjar. A mi m’ha servit per anar-los treballant, encara que el debat no es farà sobre aquestes xifres globals sinó sobre aspectes molt concrets i parcials. No sé si és bo (no el pressupost, sinó la forma del debat), si s’hauria de ser així o d’altra manera, i si serveix o no. La complexitat de tot plegat queda plasmada en el quadre següent que recull l’arbre que és l’àmbit dels Pressupostos Generals de l’Estat. En tot cas al web del Ministeri d’Economia i Hisenda es pot enllaçar amb més explicacions i tot el seu contingut complert.


Demà al matí comencen les compareixences del alts càrrecs del Govern per explicar-los a grans trets en cada un dels apartats que en són responsables. Obre el foc, a la Comissió de Pressupostos, el Governador del Banc d’Espanya, mentre s’engeguen a l’hora totes les altres Comissions del Congrés. A veure si MAFO pot dir coses diferents de les que ens va dir no fa pas gaire. En tot cas, obtindré munició suficient per explicar més coses d’aquests pressupostos.

Ara me’n vaig a fer com el gat. Bona nit i bona hora! I a dormir quan sigui hora!




Mataró, 8 d’octubre

2 comentaris:

Esteve ha dit...

Cañones o mantequilla... !!

Eu ha dit...

Jajajaja!! Molt bé, Esteve. Vas aprendre la lliçó! Jo també vaig aprendre allò dels recursos escasos amb finalitats alternatives...