05 de juliol, 2010

Va de Caixes.

Les meves “dómines” n’encolomen una altra participació representant el GPS (agraeixo la confiança) en l’acte de cloenda de la Jornada sobre la reforma de les Caixes d’Estalvi organitzada per l’ Instituto de Fomento Empresarial al Hotel Palace de Madrid.

"Mano a mano" amb en Cristóbal Montoro del PP per què ambdós expliquem les posicions de les nostres respectives formacions sobre el tema.

He escrit algunes coses sobre això darrerament, fins i tot les he traduït al meu blog en castellà i aprofito per enviar-les als organitzadors de la Jornada com a material de context de la meva exposició.

Sobre la reforma encara no hi han, o no són conegudes o públiques, gaires coses. Amb els indicis que tinc basteixo el guió de la meva intervenció en un senzill power point de sols quatre pàgines. Aquí les reprodueixi (n’excloc la caràtula de presentació i la de cloenda d’agraïment per l’atenció).









N’estic fermament convençut i en el debat posterior ningú em replica la principal. Els periodistes m’agraeixen el titular que els he donat.

Mataró, 5 de juliol.