06 de març, 2007

Hay otros Mas.

Vaig donar aquest títol al meu blog en castellà on ara sols hi penjo les traduccions que faig d’articles que publico i poca cosa més ja que m’era bastant feixuc intentar mantenir els dos blogs a l’hora.

Ja vaig explicar que el títol era intencionat. Podien haver-hi més Mas, tant en la meva persona, com certament n’hi havia d’altres Mas.

Sense anar més lluny, la setmana passada en el segon sopar que va organitzar la COSCE amb parlamentaris a Madrid dins del seu programa CONOCEROS vaig tenir l’oportunitat i el plaer de saludar a un altre Manuel Mas. Es tracta del professor del mateix nom que jo que és vocal d’aquesta organització en representació de la Societat espanyola de Ciències Fisiològiques. Està a la Universitat de La Laguna, a Les Canàries, és a dir ben lluny del que podria entendre’s com a l’àrea “natural” del Mas. Vés a saber com s’ha anat escampant el cognom al llarg del temps, secular, en que va sorgir, si és que va sorgir de la mateixa arrel o en té varies. Algun entès ho deu saber.

Mataró, 6 de marzo.