27 de setembre, 2006

Curiositats.

A la taula del meu despatx arriben multitud de papers relacionats amb la feina.

Són quantitat les propostes per anar a conferències, seminaris, xerrades -amb àpat o sense-, de tota mena d’activitats que tenen alguna relació amb les responsabilitats que tinc encarregades, o amb l’àmbit geogràfic al que pertanyo. Sempre n’hi ha que desperten la meva curiositat i interès, però que malauradament no puc pas atendre ja que em passaria el meu temps dedicant-me a elles. Moltes vegades faig reserva a l’agenda i desprès la meva ocupació principal, l’obligació, fa que decaiguin.

A tall d’exemple del que arriba. Dilluns vaig trobar-me amb la comunicació de la celebració del “III Seminario sobre la gestión privada en el medio natural para la protección y expansión del águila imperial ibérica”. Com podeu veure deu ser d’especial interès per la gent que es preocupa d’aquests temes, però a mi em queda força lluny.

Així mateix la quantitat de publicacions (revistes, llibres, memòries, fulletons,...) que tota mena d’organismes, institucions, empreses, grups i àdhuc particular ens fan arribar, suposo amb la pretensió que com a mínim els donem una ullada, és desmesurat. Impossible d’assumir. Sols queda la bona intenció de fer-ne una primera selecció i apilar-ne el resultat que invariablement serà arxivat a la paperera quan calgui fer espai sobre la taula.

De les darreres que he rebut m’ha fet gràcia una de molt ben feta, i que deu ser molt interessant, de Red Eléctrica de España sobre “Red Eléctrica y la avifauna: 15 años de investigación aplicada”. A la introducció es destaca que “Evitar o reducir las interacciones negativas de las instalaciones eléctricas con la avifauna es una prioridad ambiental para Red Eléctrica”.

Ja ho veieu. No obstant d’aquests “inputs” sempre en queda alguna cosa, algun fil que especialment per la xarxa et permet descobrir o conèixer altres temes que poden ser més del teu interès.

Madrid, 27 de setembre.