02 d’octubre, 2011

En Pep Monrós.

En Pep és un amic amb qui compartim –entre d’altres coses- any rere any un sensacional sopar de bolets ara a la tardor.

Ell és molt aficionat a la fotografia i amb les possibilitats de les tècniques d’avui en dia en gaudeix molt. Té la costum d’enviar per mail als amics –generalment a altes hores de la nit- acudits, reculls de fotos, vídeos curiosos i tota mena de material que corre per la xarxa. Cada matí, al obrir l’ordinador, em trobo alguna de les seves trameses. A vegades no coincideixo amb alguna apreciació seva, especialment de política, i li faig saber la meva discrepància.

És un dels meus proveïdors d’imatges. Crec que alguna vegada ja ho he explicat. He obert un parell de carpetes on hi vaig emmagatzemant moltes de les coses que m’envia i el que també m’envia altre gent: parents, amics i coneguts, i desprès d’aquí n’extrec moltes de les il·lustracions que han acompanyat els escrits d’aquest blog. Coincidim en que ens agraden les senyores maques i els paisatges tardorencs i acolorits.

Ara que això ja s’acaba, vull penjar una foto molt bonica que venia dins d’un recull que em va enviar com a agraïment i reconeixement de la seva consideració. Gràcies, Pep. Espero continuar rebent molt temps més el que creguis oportú enviar-me per poder-ne continuar gaudint.



Mataró, 1 d’octubre.