20 de març, 2006

Agregadors

La vida a la blogesfera és gran i variada. Intentar seguir alguns dels molts blogs existents més propers ja es fa difícil. Per això els agregadors faciliten la feina. No obstant les agregacions es fan per afinitats que a vegades no són exactament iguals. La tendència a ajuntar els blogs que tenim els polítics (o els parlamentaris) no representa que tots siguin blogs exclusivament polítics.
El meu, per exemple, inclou - com vaig dir quan el vaig obrir - moltes de les coses que em passen per el cap (no totes, tampoc). I quan les veig en algun agregador penso què en deuen pensar els que van a veure’l (si és que hi ha algú que les veu).
Que moltes de les entrades van lligades a la meva feina és normal. Però si algú busca sols reflexions d’ordre polític en sortirà segurament decebut. Hi ha molt més reflexió, treball i debat fora d’aquest mitjà, faltaria més. Malgrat tot, considero interessant que els càrrecs públics ens mostrem a la xarxa, per si algú té interès en veure com som, per tal que l’idea que un pugui fer-se de nosaltres sigui més real que la derivada solament del combat polític.
Mataró, 20 de març.