16 de gener, 2009

Cap.

Els Reis em van deixar, entre altres coses més utilitàries, un sobre que contenia un escrit en el que m’anunciaven que més endavant m’arribaria una de les peticions que els havia fet en la carta que, com cada any, els havia tramés en temps i forma.

Avui ha arribat a casa, des de l’altra costat de l’Atlàntic, ben embolicada i protegida, la reproducció de l’escultura d’un dels caps que va esculpir Modigliani aviat farà cent anys. La vaig veure al Guggenheim de Nova York l’estiu passat, però havia descobert aquesta faceta de l’artista en l’exposició que va fer el Museu Thyssen de Madrid la primavera passada, i ja llavors em va captivar.


Caldrà trobar un lloc adient per exposar-la.

Mataró, 16 de gener.

1 comentari:

Eu ha dit...

Ja ha arribat! Això ha estat cosa dels Reis Mags... Al final és senyora o senyor?