14 de març, 2008

Relat de campanya. Índex.





Portada.

Pròleg:
Tancament d'etapa. L'Estat Major.

Relats:

1. Agraïment.
2. Tertúlia.
3. La inflació. Nous equilibris.
4. El borinot.
5. "Cristo" a Génova.
6. Als mitjans.
7. Felipe González.
8. Les balances fiscals.
9. La situació econòmica.
10. Un article pels companys/es.
11. Al Cercle d'Economia.
12. Els invisibles.
13. Preocupacions.
14. Els 400 euros.
15. En Sánchez s'enfada.
16. A la carretera.
17. La crisi. La crisi?
18. Clarianes.
19. Els bisbes (alguns).
20. L'escola d'hivern del PSC-1.
21. L'escola d'hivern del PSC-2.
22. "La nueva educación" d'en Ferran Ruíz.
23. Noves eines.
24. "La llibreta amagada".
25. Els contractes dels immigrants.
26. Il·lustració.
27. Les infraestructures.
28. El parany de la Espe.
29. Les pensions i els/les pensionistes.
30. Els/les mestres.
31. La gent gran.
32. David Vegara.
33. A la Farga de l'Hospitalet.
34. Els rodeños.
35. Galifardeus i gamarussos.
36. Els bancs no regalen res.
37. Morir d'èxit. I demà, l'AVE.
38. Les petites emissores.
39. No és el mateix.
40. Comença la campanya.
41. En la mort de Josep Palau i Fabre.
42. Acte central del Maresme.
43. Els sous mínims i màxims.
44. Manipulació fins al final.
45. Tinc una pregunta per vostè.
46. Indignes!!
47. Diumenge que ve, eleccions generals
48. Dinar a l'AMEC.
49. El nen Antonio Machado.
50. Bipartidisme.
51. Els mercats.
52. Que hoy sólo sea jueves.
53. A la recta final.
54. La força del PSC.
55. Miserables!
56. Reflexió.
57. Agraïments.
58. Ciutadans/es, a les urnes!
59. L'anàlisi era encertat.
i 60. Manuel Cuyàs.

Epíleg.

Nota d’advertiment:
Els borinots.

Contraportada:
Ells són els meus.

Àlbum de fotografies:
Campanya ’08.



Mataró, 13 de març.

3 comentaris:

Pedro ha dit...

Apa, i ara amunt i crits, a fer Bono president!
Advertiment de què? Ja li he dit 1000 cops que no per tenir un "apodo" (com deu dir el país)passo a ser anònim. Si primer em fa el favor d'entendre aquesta premisa bàsica després podrem passar al següent pas.

Manuel Mas i Estela ha dit...

Borinot:
Ja et vaig dir fa temps que les regles a casa meva les marco jo. Al comú, entre tots. A casa meva, jo sol. Si no t’agrada t’hi poses fulles. Ningú t’obliga a venir-hi. Apa, “buenas”!

Remi ha dit...

Manel:

Recorda el debat entre l'elefant i el ratolí.

Segons la versió de Rabodregat Tambore la polseguera la fas tu.