09 de juny, 2006

Campanya. Cabrils.


Travesso tota Espanya d’una revolada per arribar a temps a l’acte que hi ha anunciat a Cabrils. Sempre hi vaig de gust, és a casa meva.



Em conec pràcticament a tots els presents. En Quim Colomé, que és el nostre cap de llista, ens presenta a en Juanma Jaime i a mi. En Juanma explica més concretament l’Estatut, jo em centro en explicar que hi ha al darrera del tema i el procés.


Al acabar se m’acosta la mare d’en Quico Carcolé (+) i tota enutjada em diu que votarà nul, o que No. Amb la seva neta intentem convèncer-la de que la seva posició no servirà de res i que l’utilitzarà el PP, però crec que no ho aconseguim. Costa lluitar contra aquests imaginaris senzills fets de pretesos greuges i ressentiments en els que sempre s’ha basat la retòrica nacionalista.


Les enquestes donen bé, però no val refiar-se.

Mataró, 9 de juny.

4 comentaris:

Pedro ha dit...

Nacionalista catalana o espanyola? No he acabat d'entendre quin motiu tenia la dona per votar no.

Manuel Mas i Estela ha dit...

Tant li fa. Fixa’t, els dos nacionalismes demanen el No. El Si és la superació del nacionalisme i la construcció conjuntament de la diversitat i la pluralitat.
Jo estic per això, i tu perquè estàs?

Pedro ha dit...

Jo estic perquè Iberia deixi d'esbombar a bombo i plateret que si pot reduïrà el Prat a un aeroport amb un sol vol(el pont aeri).
Jo estic perquè Zapatero garantitizi les funcions mínimes amb què es va crear l'estat als llocs on encara no hi ha mossos, l'ordre públic (com diria Hobbes).
Què he de votar per solucionar aquestes coses? Perquè en aquesta campanya tothom parla de dignitat i coses abstractes.

Manuel Mas i Estela ha dit...

A casa nostra hi ha masses pensaments paranoics i, sorprenentment, poca voluntat d’autogovern. Respecte al tema d’Iberia, en Jordi Xuclà (CiU) te una entrada al seu blog que comparteixo: http://xucla.blogspot.com/2006/06/iberia-aixeca-el-vol-cap-problema.html . Respecte al tema de la seguretat, vaig fer una entrada dies endarrera: http://manelmas.blogspot.com/2006/05/seguretat-urbanisme-i-impostos-locals.html: